Flowit on koostöös Ettevõtluse Arendamise Sihtasutusega alustanud Tootearenduse toetuse meetme raames arendama uut digilahendust.
Toetust saanud projektiks on tööstusettevõtetele suunatud kliendi ja partnersuhete iseteenindusportaali loomine. Toote eesmärk on lahendada ära tööstusettevõtete müügi ning kliendisuhtluse tänased kitsaskohad. See võimaldab viia paljud senised telefoni ja e-maili teel käinud tellimisprotsessi digitaalsesse keskkonda, et tagada nii müügi- kui ostuosakondade tõhusam töö. Kogutud andmete põhjal on võimalik müüki veelgi edendada ja pakkuda kliendile paremat, mugavamat ja tänapäevasemat kogemust.
Tootmisettevõttel võimaldab lahendus:
- Hallata nii uute klientide päringuid kui püsiklientide tellimusi
- Struktureerida reklamatsioonide haldus
- Avada klientidele oma tootekataloog ja tehniline dokumentatsioon
- Planeerida ja viia läbi sooduskampaaniad
- Hallata klientide tellimusi, mahtusid, soodustusi ja tarneid
- Saada reaalajas infot selle kohta millised tooted ja kliendid enim tähelepanu vajavad
- Saada ülevaade reaalaja meetrikate (KPI-de) ja kliendi rahulolu kohta
- Viia läbi hankeid ja digitaliseerida ka sisseostu protsess
Klientide jaoks muutub oluliselt lihtsamaks kordustellimuste esitamine – neid saab vaid paari klikiga teha varasemate tellimuste põhjalt, mille täielik ajalugu ja arvelduste info on alati nähtaval. Kättesaadavaks saab ka kogu tootekataloog ning seeläbi on tellijal võimalik kiiremini paremaid otsuseid teha.
Kui Sinu ettevõttes on tootekataloog kohmakas ERP-süsteemis ning hinnakirjad Exceli põhjal, kuid täismahulise iseteenendusportaali arendus ei mahu investeerimisplaanidesse, siis võtke julgelt ühendus – pilootkliendid saavad toote kasutusele võtta juba jaanuaris 2021. Lisainfot saab Flowiti müügidirektor Juhan Pukkilt või täitke allolev kontaktivorm
Pildil arendatava lahenduse tootmisettevõtte poolse töölaua prototüüp:
Toetuse allikas on Euroopa Regionaalarengu Fond, summa 154 520 EUR. Projekti nimi on “Enterprise Self Service”